Simona Halep a semnat un contract de publicitate cu compania romaneasca Dedeman. Acesta legatura dintre tenismena si compania de bricolaj este una fireasca.
Care este legatura dintre Simona Halep si Dedeman?
Pentru mine sunt doua “entitati” care au excelat in conditii vitrege. Simona a reusit sa ajung pe locul 3 in lumea tenisului feminin, venind dintr-o tara in care tenisul/sportul nu este sustinut (cum ar trebui). Compania fratilor Paval din Bacau, Dedeman a reusit sa ajunga numarul 1 pe piata magazinelor de bricolaj din Romania. Compania a crescut foarte mult in timpul crizei si a devenit una dintre cele mai importante companii romanesti cu mii de angajati.
Am fost de cateva ori in magazinele Dedeman. De fiecare data am intalnit oameni profesionisti, bine organizati si foarte amabili. Simona mi se pare simbolul perfect pentru aceasta companie.
Dupa cum zicea si intr-un articol anterior (Electrica posibil cumparator al …) sunt adeptul crearii de companii romanesti puternice.
Valoare contractului se estimeaza a fi de 500.000 de euro. O suma deloc mica pentru o companie romaneasca, dar o suma decenta pentru o tenismena de valoare Simonei.
Bravo ei merita acei bani. Iar Dedeman are de unde sa ii dea in 2-3 ani o sa ajunga la o cifra de afaceri de 1 miliard. Deci nu duc lipsa de bani.
Simona Halep are un brand puternic in Romania si tot mai important si in strainatate. Orice companie ar fi fericita sa foloseasca brandul Simonei pentru a le creste popularitatea si vanzarile. Pe langa Dedeman cred ca si alte companii puternice dinRomania vor incerca sa semneze contracte de publicitate.